9 Kasım 2016 Çarşamba

vize haftası öncesi ödevler| vlog2| birkovakizimasali

merhaabaa!
Vizeler öncesi Türk Dili dersinde veriler ödevlerin sürecini hazırladığım yeni videomu yayınladım!
Öncelikle verilen ödevlerimi yapmak için Kozyatağı Kültür Merkezinde bir müzikal oyuna gittim fakat oyun sonrası ödevim için bana uygun olmadığını düşündüm. Ödevim karakter analizi çıkarmaktı ama ben bu oyundan karakter analizi çıkaramamıştım. Bu yüzden bir süre sonra Kadıköy'de Haldun Taner Sahnesi'nde bir komedi oyununa gittim. Bu sefer gittiğim tiyatro ödevim için çok daha faydalıydı. Bu tiyatro süreci içerisinde bir de kitap ödevim vardı. Ian Mcewan'ın Çocuk Yasası kitabını okuyup okulumdaki edebiyat topluluğuna katıldım. Henüz ödevimi yazmayı tamamlayamadım ama ödevimle ilgili birikimlerim şuan harika! 
şimdi vize haftasındayım ve 28 Kasım sonrası "vize haftası günlüğüm"ü paylaşacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder